Οι λέξεις "category:κέντρα" βρέθηκαν στις παρακάτω εγγραφές

  • अंश Aňśa Άνς [IN], Παλαιός όρος που αναφερόταν στην πιο σημαντική νότα ενός Rāga.
  • अनुवादी Anuvādī Ανουβάαdι [IN], Σε παλαιότερη θεωρία, ο φθόγγος που "ακολουθεί" τον κύριο φθόγγο Vādī. Πλέον, ένας φθόγγος που βρίσκεται σε διάστημα τρίτης με κάποιον.
  • अपन्यास Apanyāsa Απ(α)νυάας [IN], Η τελευταία νότα μιας χαρακτηριστικής μελωδικής φράσης κάποιου Rāga.
  • बहुत्व Bahutva bαχούτβ [IN], Η σπουδαιότητα και κυριαρχία κάποιου/ων φθόγγων σε έναν Rāga.
  • न्यास Nyāsa Νυάας [IN], Παλιός όρος που αναφερόταν σε μια από τις σημαντικές νότες στις οποίες στέκεται η μελωδία ενός Rāga.
  • सहवादी Sahavādī Σαχβάαdιι [IN], "Βοηθητικός". Ο φθόγγος που είναι σύμφωνος με τον Anuvādī.
  • संवादी Samvādī Σανβάαdιι [IN], Η δεύτερη πιο σημαντική νότα ενός Rāga, συχνά σε διάστημα τέταρτης ή πέμπτης από την Vādī.
  • संगति Sangati Σανγκάτι [IN], "Ακόλουθος" ή "συντροφιά". Οι λιγότερο σημαντικές νότες σε κάποιον Rāga.
  • सन्यास Sanyāsa Σανυάας [IN], Τύπος καταληκτική νότα μιας Pada Bidārī.
  • वादी Vādī Βάαdιι [IN], Παλαιότερα, ο φθόγγος που ήταν σε σχέση πέμπτης ως προς την Αňśa (κεντρική νότα). Πλέον, έχει την παλιά έννοια του Αňśa, της σημαντικότερης νότας σε έναν Rāga.
  • वर्जित Varjit Βαρτζίτ [IN], Η νότα που παραλείπεται (ή απαγορεύεται) εντελώς σε κάποιον Rāga
  • विन्यास स्वर Vinyāsa Svara Βινυάας Σβάρ [IN], Στην παλαιότερη θεωρία, όρος για τον φθόγγο που μπορεί να χρησιμοποιείται για να κλείνει τις μικρές ενότητες μελωδικής ανάπτυξης.
  • विवादी Vivādī [IN], Στην παλαιότερη θεωρία, ο φθόγγος που ήταν σε διάφωνη σχέση (δεύτερης ή έβδομης) ως προς την Αňśa (κεντρική νότα). Πλέον, δηλώνει νότα που πρέπει να μην χρησιμοποιείται καθόλου σε κάποιον Rāga, ή να χρησιμοποιείται με εξαιρετική προσοχή από ειδικούς.
  • यती Yati [IN],